IT Biznes Analitika kursları

IT Biznes Analitika kursları

IT Biznes Analitika kursları.

Proqram intensiv formada həftədə 2 gün, 4 ay davam edir. Hər gün dərslər 50% tədris, 50% praktiki məşğələdən ibarətdir. Hansı ki, bu - ən sürətli öyrənmə metodudur ⚡

Proqram real biznes keysi üzərindən aparılır. Öz təhsilin üçün xərclədiyin məbləğ ən uğurlu investisiyadır. Beləliklə özünə etdiyin bu yatırımı ən qısa zamanda işləyərək geri qaytarmış olacaqsan və həyatına artıq bir biznes analitik olaraq davam edəcəksən 💪

Biznes Analitika kursunun hansı üstünlükləri var?

Müxtəlif HR-larÖlkənin aparıcı şirkətlərinin HR-ları tələbələrə intervyu sirləri, işə qəbul ipucları, effektiv iş müraciəti haqda incəlikləri açıqlayır və netvörkinq imkanı yaradılır.
Karyera dəstəyiProqram boyunca qrup üzvləri karyera mərkəzi tərəfindən müxtəlif təlim və seminarlar ilə peşəkar kadr həyatına hazırlaşdırılır. Həmçinin, mərkəzin partnyorluq etdiyi şirkətlərə tələbələrin CV-ləri göndərilir və müsahibələrə yönləndirilir.
Öyrənənədək dəstək. Öyrənə bilməsən, digər yeni başlayan qruplara transfer ola bilər və dərslərə heç bir ödəniş etmədən yenidən qatıla bilərsən.

Niyə Div Academy-də Biznes Analitika öyrənməlisən?

— 24 saat açıq mərkəz
— Hər gün dərs + praktiki məşğələ
— Nəhəng layihələrdə və xarici şirkətlərdə işləmiş müəllimlər
— Bootcamp sistemi
— Mentor dəstəyi
— Karyera dəstəyi
— Diplom və dərəcəli sertifikat

Biznes Analitika kursu-nun tələbəsi kimi hansı karyera dəstəyi alacaqsan?

— Karyera mərkəzimizin İnsan resursları mütəxəssisi tərəfindən tamamilə ödənişsiz konsultasiyalar
— Partnyor şirkətlərə iş üçün CV-lərin yönləndirilməsi
— Düzgün CV və portfel hazırlanması
— İş müsahibəsində veriləcək suallara hazırlıq
— Biznes Analitika mövzulu tədbir, forum, ekskursiyalarda ödənişsiz iştirak
— Sahənin tanınmış spikerlərindən birəbir konsultasiya


Biznes Analitika dərslərində hansı biliklərə hakim olacaqsan?


Biznes analitika nədir? 

  • SDLC-ə giriş
  • Biznes Analitik kimdir?
  • Biznes Analitikin əsas vəzifə və Öhdəlikləri
  • Ümumi software layihə komandası kimlərdən ibarətdir və hər birinin rolu haqqında qısa məlumat
  • Biznes Analitikin layidəki rolu
  • Hansı bacarıqları olmalıdır?
  • Layihənin hansı mərhələlərində iştirak etməlidir və nə etməlidir?
  • Biznes analitikin təhvil verməli olduğu məhsullar

Tələblərin müəyyən edilməsi və toplanması

  • Tələb nədir?
  • Tələblərin düzgün toplanmasının vacibliyi 
  • Tələblərin toplanma üsulları və metodlar haqqında ətraflı məlumat 
  • Sualların növləri barədə məlumat. Hansı situasiyada hansı sual tipi ilə müraciət olunmalıdır?
  • Tələblərin toplanmasında 5 Niyə (5 Whys) metodu 
  • Tələblərin toplanması və idarə olunması
  • Maraqlı tərəflərin tərifi Maraqlı tərəfin əhəmiyyəti 
  • Maraqlı tərəflə müsahibə 
  • Maraqlı Tərəflərin RACI Diaqramı 
  • Maraqlı Tərəflərin Müəyyənləşdirilməsi – Onion diagram 
  • Maraqlı tərəflərin müəyyənləşdirilməsi – Wheel Maraqlı 
  • Tərəflərin Təsnifatı – Power Influence Matrix 
  • Daxili maraqlı tərəflərin idarə edilməsi

Analiz

  • Əldə olunan məlumatlar necə analiz edilməlidir? 
  • Analiz metodları 
  • Biznes Prosesi nədir? 
  • As Is – To Be Analizi 
  • Biznes Proseslərinin Xəritəçəkmə və Axın Diaqramı 
  • Biznes Proseslərinin Xəritəçəkmə və Modelləşdirmə Çərçivələri 
  • Biznes Proseslərinin Xəritəçəkmə və Modelləşdirilməsi Proqramı 
  • Müştəriyə təqdimat 
  • Təqdimat növləri barədə giriş 
  • Təqdimat zamanı feedback ilə işləmə mexanizmi 
  • Təqdimat zamanı qeydlərin götürülməsi barədə 
  • Real case üzərindən analiz

Tələblərin sənədləşdirilməsi və idarə olunması

  • Sənədləşmə giriş 
  • Sənədlərin növləri: BRD, FRD, SRS 
  • Dəyişikliklərin idarə olunması (Change management) 
  • İnput/Process Analizi 
  • Real layihə əsasında sənədin hazırlanması

UML

  • UML tarixi, onun qurucuları və OMG (Obyekt İdarəetmə Qrupu) rolu 
  • UML Diaqramları – UML Strukturu və UML Davranış Diaqramları 
  • İT biznes analitikləri üçün vacib UML diaqramları 
  • UML Struktur Diaqramlarına Baxış

BPMN

  • BPMN nədir?
  • BPMN -BPMI (Business Process Management Institute) və OMG (Object Management Group) mənşəyi 
  • BPMN qeydləri 
  • Proseslərin Modelləşdirilməsi növləri – Proses Xəritələri, Modellər, Təsvirlər 
  • BPMN elementləri: axın obyektləri, verilənlər, üzmə zolaqları, birləşdirən obyektlər, artefaktlar 
  • Çarpaz funksional diaqram 
  • Birləşmələr vasitəsilə canlı prosesin monitorinqi

İT Biznes Analitik üçün SQL

  • Data modeling və SQL (1)
  • Data modeling və SQL (2)

Texniki backgorund

  • API nədir 
  • REST API (part 1) 
  • REST API (part 2) 
  • Authentication and Authorisation 
  • HTTP 
  • APİ Dokumentasiya 
  • Postman 
  • Swagger 
  • API tutorials 
  • Test case və sınaq ssenarisi

UX & UI

  • UX & UI design mərhələsi barədə giriş
  • UX və UI arasındaki fərq nədir?
  • BA üçün hansı ilkin prioritet olmalıdır?
  • Mockupların hazırlanması Balsamiq

Agile

  • Agile metodologiyası barədə giriş
  • Agile bütün metodlar barədə qisa icmal
  • Scrum
  • Scrum barədə ümumi məlumat
  • Scrumun əsasları barədə geniş izah
  • Scrum ceremonies
  • Scrum artifacts
  • Events

Soft skills

  • Ünsiyyət bacarıqları - Ünsiyyətin əsasları 
  • Ünsiyyət bacarıqları - 4 tikinti bloku (İnsanlar, Mesaj, Kontekst və Dinləmə) 
  • Ünsiyyət Bacarıqları - Ümumi vəziyyətlər (Sosial parametrlər, Görüşlər, E-poçt, İzahatlar, Məsləhətlər) 
  • Ünsiyyət bacarıqları - Çətin vəziyyətlər (yeni fikirlər irəli sürmək, sual vermək, ehtiyatsız olduğunuz zaman, işdə tənqid, təqdimat) 
  • Ünsiyyət bacarıqları - Komandalar daxilində ünsiyyət 
  • Ünsiyyət bacarıqları - Həmkarlarınız və Rəhbərlərinizlə ünsiyyət qurmaq 
  • Liderlik Bacarıqları - Lider nədir? 
  • Liderlik Bacarıqları - Motivasiya (Maslow, İdarəetmə kartofu, Dörd insan tipi) 
  • Liderlik Bacarıqları - Nə qədər nəzarət etməlisiniz? 
  • Liderlik Bacarıqları - Təqdimat (Təqdimata etirazlar, Yastıq hekayəsi) 
  • Liderlik Bacarıqları - İnsanlar (Kimsə sizi ruhdan salsa nə etməli, Planlaşdırma və həyata keçirmək üçün seçimlər, Tutmağınıza qərar vermək) 
  • Münaqişələrin İdarə Edilməsi Bacarıqları - Bir-birini başa düşmək (Münaqişə söhbətinin dörd məqsədi) 
  • Münaqişələrin İdarə Edilməsi Bacarıqları - Tərkibsiz bir şəkildə dinləmək \ Sizi başa düşməyiniz üçün danışın 
  • Münaqişələrin İdarə Edilməsi Bacarıqları - Danışıqlar aparmaq və öhdəlik götürmək

Product ownership giriş

  • Product owner barədə ümumi məlumat
  • Scrum komandasında rolu
  • Scrum komandasında vəzifəsi
  • Product backlog barədə ümumi məlumat
  • Product backlog grooming
  • Estimation

Sertifikatlar və Müsahibəyə hazırlıq

  • IT BA və PO üçün gərəkli sertfikatlar barədə məlumat 
  • Müsahibə sualları

Dərs alacağın otaqlar

div akademiya
div akademiya
div akademiya
div akademiya
div akademiya
div akademiya
div akademiya
div akademiya
div akademiya
div akademiya

Partnyorlarımız

Ada Universiteti Div Academy
Bakı Ali Neft Məktəbi Div Academy
Dövlət Məşğulluq Agentliyi Div Academy
Sabah hub
İnnovasiya və Rəqəmsal İnkişaf Agentliyi Div Academy
Kapitalbank Div Academy
Rəqəmsal İnkişaf və Nəqliyyat Nazirliyi Div Academy
Təhsil Assosiasiyası Div Academy
ABB Bank Div Academy
Hesab.az Div Academy
Ulduzum Div Academy
Unibank Div Academy

Müraciət et

Akademiya və tədris proqramları haqqında daha ətraflı məlumat üçün qeydiyyatdan keçin, biz sizinlə əlaqə saxlayaq.



Mobil nömrə minimum 9, maksimum 12 simvoldan ibarət olmalıdır.

Kursu seçin