Digital Marketing

Rəqəmsal marketinq dərsləri sıfırdan başlayan, sosial media marketinqinə xüsusi sevgisi və həvəsi olan, qısa zamanda təhsil alıb 'freelance' (sərbəst) və ya nüfuzlu şirkətlərdə işləmək istəyənlər üçündür. Riyazi biliklər tələb etmir. Həftədə 2 gün, 4 ay olmaqla bootcamp sistemi ilə əyani tədris olunur. Hər modul fərqli müəllim tərəfindən tədris olunur.

+ 1000-lərlə tələbə bu təhsili aldı

Kimlər

üçündür:

Sərbəst (freelance) və ya uzaqdan (remote) xarici şirkətlərlə işləməyi sevənlər
Banklarda və nüfuzlu şirkətlərdə tech. sahəsində karyera arzulayanlar
Fərqli sektorda işləyib IT sektoruna keçid etmək istəyənlər
Yaxın 1-5 ildə xaricə köçməyi planlayanlar

Digital marketing dərsləri.


Proqram intensiv formada həftədə 2 gün, 5 ay davam edir. Hər gün dərslər 50% tədris, 50% praktiki məşğələdən ibarətdir. Hansı ki, bu - ən sürətli öyrənmə metodudur ⚡

Proqram real biznes keysi üzərindən aparılır. Öz təhsilin üçün xərclədiyin məbləğ ən uğurlu investisiyadır. Beləliklə özünə etdiyin bu yatırımı ən qısa zamanda işləyərək geri qaytarmış olacaqsan və həyatına artıq bir rəqəmsal marketinq mütəxəssisi olaraq davam edəcəksən 💪

Digital Marketing dərslərinin klassik rəqəmsal marketinq kurslarından nə fərqi var?

Hər modulda ayrı müəllimProqram bir neçə moduldan ibarətdir. Hər modul fərqli instruktor tərəfindən tədris olunur.
Müxtəlif HR-larÖlkənin aparıcı şirkətlərinin HR-ları tələbələrə intervyu sirləri, işə qəbul ipucları, effektiv iş müraciəti haqda incəlikləri açıqlayır və netvörkinq imkanı yaradılır.
Karyera dəstəyiProqram boyunca qrup üzvləri karyera mərkəzi tərəfindən müxtəlif təlim və seminarlar ilə peşəkar kadr həyatına hazırlaşdırılır. Həmçinin, mərkəzin partnyorluq etdiyi şirkətlərə tələbələrin CV-ləri göndərilir və müsahibələrə yönləndirilir.
100% Təcrübə zəmanətiProqramı bitirən bütün iştirakçılar partnyor şirkətlərdə təcrübə proqramına birbaşa qəbul alır.
Öyrənənədək dəstək. Öyrənə bilməsən, digər yeni başlayan qruplara transfer ola bilər və dərslərə heç bir ödəniş etmədən yenidən qatıla bilərsən.

Niyə Div Academy-də Digital Marketing öyrənməlisən?

— 100% təcrübə zəmanəti
— 24 saat açıq mərkəz
— Hər gün dərs + praktiki məşğələ
— Nəhəng layihələrdə və xarici şirkətlərdə işləmiş müəllimlər
— Bootcamp sistemi
— Mentor dəstəyi
— Karyera dəstəyi
— Diplom və dərəcəli sertifikat

Digital Marketing dərsləri-nin tələbəsi kimi hansı karyera dəstəyi alacaqsan?

— Karyera mərkəzimizin İnsan resursları mütəxəssisi tərəfindən tamamilə ödənişsiz konsultasiyalar
— Partnyor şirkətlərə iş üçün CV-lərin yönləndirilməsi
— Düzgün CV və portfel hazırlanması
— İş müsahibəsində veriləcək suallara hazırlıq
— Marketinq tədbir, forum, ekskursiyalarda ödənişsiz iştirak
— Sahənin tanınmış spikerlərindən birəbir konsultasiya

Hansı biliklərə

hakim olacaqsan?

  • Tədrisin proqramı (Sillabus)

    Modul 1: Content in Digital Marketing

    • Introduction to marketing and content 
    • Brending: Tone of voice (ToV) 
    • Content types 
    • Content channels 
    • Content strategies and optimization 
    • Advertising campaigns 
    • Content creation with AI 
    • Copywriting: Naming, slogan and motto
    • Ads Manager - Full explanation of the Ads Manager platform from scratch

    Modul 2: Meta Ads 

    • A/B Testing - How A/B testing works in advertising
    • All Platforms - Step-by-step guide to advertising platforms
    • Business Suite - Learning the Business Suite tool from A to Z
    • Custom, Lookalike, Saved Audiences (Retargeting) - Creating audience segments
    • Meta Pixel - Connecting website with social media through Pixel
    • SMM (Competitor Research) - How to conduct competitor research
    • LinkedIn Ads - Overview of LinkedIn advertising
    • Create Campaign (All Objective) - Creating all types of ad campaigns from A to Z
    • Events on Website for Social Media - Tracking website events in Meta
    • Practical SMM Day - Creating real brand ads and generating sales 
    • Email marketing
    • Influence marketing

    Modul 3: Google Ads and Digital Advertising Strategies

    • Introduction to Google Ads and Contextual Advertising
    • Fundamentals of the Google Ads platform
    • Overview of ad formats (Search, Display, etc.)
    • Concept of contextual advertising
    • Google advertising ecosystem, MCC account
    • Introduction to Google Ads and Keyword Research
    • Types of keywords (broad, phrase, exact)
    • Using Google Keyword Planner and other tools
    • Methods for competitor research
    • Developing a keyword strateg
    • Google Search Ads Campaign Structure and Ad Creation
    • Campaign → Ad Group → Ad structure
    • Setting campaign objectives
    • Writing ad headlines and descriptions
    • Extensions and how to use them effectively
    • Google Ads – YouTube and App Advertising
    • Types and objectives of YouTube ads
    • Video advertising strategies
    • Mobile app advertising: App installs and engagement campaigns
    • Performance measurement and optimization
    • Google Ads – Display Advertising and Remarketing
    • Concept of Google Display Network (GDN)
    • Banner design and visual elements
    • Remarketing and target audiences
    • Placements and context-appropriate ads
    • GTM and GA4 – Conversion Tracking and Analytics
    • Introduction to Google Tag Manager
    • Event and conversion tracking in GA4
    • GA4 interface and core metrics
    • Measuring and analyzing ad performance


    Modul 4: Search Engine Optimization (SEO)

    • EO – Semantic Core and On/Off-Page SEO
    • Basic concepts and objectives of SEO
    • Keyword research and building a semantic core
    • On-page SEO
    • Off-page SEO
    • Technical SEO and Core SEO Strategies
    • Key components of technical SEO
    • SEO tools
    • Types of featured snippets
    • Core SEO strategies
    • Market case studies
    • Types of SEO - What are the different types of SEO
    • Google Bots - Step by step how do Google bots work?
    • Types of Keywords
    • SERP Structure - What is the structure of a SERP and what key elements should we focus on?
    • Rank Math Plugin (Other SEO Tools) - Explanation of Rank Math for performing SEO
    • Google My Business - Adding your business to Google Maps (for SEO)
    • Admin Panel Brief for SEO - How to brief a developer about a website SEO project
    • Keyword Research - How to conduct keyword research properly
    • On-page, Off-page, Technical SEO - Factors of different SEO types from A to Z
    • Core Web Vitals Metrics - Explanation and optimization of Core Web Vitals
    • SEO Strategy - How to prepare an SEO strategy (template will be provided)
    • BlackHat and WhiteHat SEO 
    • URL, Title, Meta Description, Keyword, Heading Structure - Key SEO elements
    • Using ChatGPT for SEO 
    • Practical SEO Day - SEO implementation on real brand websites

Bu kursu bitirənlər

indi haradadır?

Digital marketing
Nihat İsmayılzadə

Digital marketing
Gülər Məmmədova

Digital marketing
İntiqam Bəşirov

Digital marketing
İlahiyyə Sərdarlı

Hansı məkanda

təhsil alacaqsan?

Div akademiya
Div akademiya
Div akademiya
Div akademiya
Div akademiya
Div akademiya
Div akademiya
Div akademiya
Div akademiya
Div akademiya

Bizi tövsiyə

edirlər:

it kurslar bakida
Jafar Najaf

Growth hacker, Chapple.ai startapının təsisçisi

Bu sahədə karyera qurmaq istəyənlər üçün dəyərli seçim olduğunu düşünürəm və öz yaxınlarıma da tövsiyə edirəm.

it kurslar bakida
Seymur Rasulov

Whelp startapının təsisçisi

Tanıdığım, etibar etdiyim və öz yaxınlarıma da tövsiyə etdiyim IT sektorunda qabacıq akademiyalardan biridir.

it kurslar bakida
Toğrul Ələkbər

Karyera məsləhətçisi, kouç

Div Academy vizyonunu və yanaşmasını təqdir etdiyim, keyfiyyətinə güvəndiyim bir məkandır.

it kurslar bakida Sənə yardımçı olmaq
üçün buradayıq

Akademiya və tədris proqramları haqqında daha ətraflı məlumat üçün qeydiyyatdan keç

  • aysel div academy

kod yazmaqİlk addımı at,
ödənişsiz sınaq dərsinə yazıl

Tədrisi seçin