“Real Beauty” anlayışı 💓
Özünüzün fiziki xüsusiyyətlərini təsvir edin desək, daha sonra bunu dostunuzdan istəsək sizcə rəyləriniz üst-üstə düşər mi ?
Bu sualı 2013`cü ildə Dove markası bir sosial eksperimentlə cavablayıb, nəticə olaraq deyə biliblər ki, insanlar özlərini digərlərinin onları gördüklərinə nisbətən daha qüsurlu görürlər.
Deməli “Dove - Real Beauty Sketches” reklam layihəsi belədir: 🤳
Bir rəssam qadınların özlərini təsvirlərinə əsasən onların şəkillərini çəkir. Daha sonra isə həmin qadınları təsvir etməsi üçün onların dostlarını dinləyir və yenidən buna uyğun rəsm çəkir. Nəticələr bir-birindən o qədər fərqlənir ki, təsvir olunmuş insanlar belə özlərinin elə “göründüyünə” təəccüblənirlər
Bu reklam layihəsi nəticəsində bu dəfə tam fərqli bir mesaj verildi: “ Siz olduğunuz kimi çox daha gözəlsiniz ” 🚀
“Dove”-un kampaniyası eyni zamanda rəqəmsal marketinqin gücünü də göstərdi. Emosional hekayə və sosial psixologiyanı ustalıqla istifadə edərək brend öz “reklamını” insanlarda güclü bir duyğu oyadaraq etməyi bacardı
Bugünkü dünyada sosial media filtrləri və süni intellektlə yaradılmış mükəmməl gözəllik standartları insanlarda qeyri-real gözləntilər formalaşdırır. Lakin eyni rəqəmsal alətlər insanları real gözəlliyi qəbul etməyə və özlərini olduğu kimi sevməyə təşviq etmək üçün də istifadə edilə bilər ⭐
Buna görə də, rəqəmsal marketinq təkcə reklam və satış deyil, həm də insanlara təsir etməyin, onların düşüncələrini formalaşdırmağın və hətta emosional bağ qurmağın bir yoludur.
Özünüzün fiziki xüsusiyyətlərini təsvir edin desək, daha sonra bunu dostunuzdan istəsək sizcə rəyləriniz üst-üstə düşər mi ?
Bu sualı 2013`cü ildə Dove markası bir sosial eksperimentlə cavablayıb, nəticə olaraq deyə biliblər ki, insanlar özlərini digərlərinin onları gördüklərinə nisbətən daha qüsurlu görürlər.
Deməli “Dove - Real Beauty Sketches” reklam layihəsi belədir: 🤳
Bir rəssam qadınların özlərini təsvirlərinə əsasən onların şəkillərini çəkir. Daha sonra isə həmin qadınları təsvir etməsi üçün onların dostlarını dinləyir və yenidən buna uyğun rəsm çəkir. Nəticələr bir-birindən o qədər fərqlənir ki, təsvir olunmuş insanlar belə özlərinin elə “göründüyünə” təəccüblənirlər
Bu reklam layihəsi nəticəsində bu dəfə tam fərqli bir mesaj verildi: “ Siz olduğunuz kimi çox daha gözəlsiniz ” 🚀
“Dove”-un kampaniyası eyni zamanda rəqəmsal marketinqin gücünü də göstərdi. Emosional hekayə və sosial psixologiyanı ustalıqla istifadə edərək brend öz “reklamını” insanlarda güclü bir duyğu oyadaraq etməyi bacardı
Bugünkü dünyada sosial media filtrləri və süni intellektlə yaradılmış mükəmməl gözəllik standartları insanlarda qeyri-real gözləntilər formalaşdırır. Lakin eyni rəqəmsal alətlər insanları real gözəlliyi qəbul etməyə və özlərini olduğu kimi sevməyə təşviq etmək üçün də istifadə edilə bilər ⭐
Buna görə də, rəqəmsal marketinq təkcə reklam və satış deyil, həm də insanlara təsir etməyin, onların düşüncələrini formalaşdırmağın və hətta emosional bağ qurmağın bir yoludur.

Sənə yardımçı olmaq
İlk addımı at,